نساج یار

خرید و فروش ماشین آلات نساجی دست دوم و نو-بازاریابی خدمات، محصولات و ماشین آلات نساجی

نساج یار

خرید و فروش ماشین آلات نساجی دست دوم و نو-بازاریابی خدمات، محصولات و ماشین آلات نساجی

نساج یار

-خرید و فروش ماشین آلات نساجی دست دوم و نو
-بازاریابی خدمات، محصولات و ماشین آلات نساجی
-امکان انجام تبلیغات متناسب با بازار هدف با حداقل هزینه نسبت به سایر رسانه ها
-اطلاع رسانی نمایشگاههای صنعت نساجی

**وبلاگ متعلق به سایت www.nassajyar.com می باشد.

  • ۰
  • ۰

 

نساجی و IT گامی به سوی آینده

Textile takes a step towards the future with IT

 

زیرساخت های هر صنعتی به همان اندازه که بر نیروی انسانی مبتنی است به سیستم پشتیبانی فنی نیز نیاز دارد. امروزه جهان در حال گسترش با ماشین‌های بی عیب و نقص و برنامه‌های نرم‌افزاری برتر ، سازگاری صنایع را با فناوری به منظور برقراری ارتباط با مشتریان، یافتن مصرف‌کنندگان احتمالی، درک نیازهای بازار، حفظ موجودی و بسیاری از جنبه‌های دیگر را الزامی کند .

کارهایی که زمانی دشوار و طاقت فرسا بود، یا به آنها توجهی نمی شد یا به صورت دستی انجام می شد، که البته امکان خطا نیز در آن وجود داشت. امروزه این کارها به کمک فناوری اطلاعات به راحتی انجام می شوند. این امر با بهره وری عملیاتی، وفاداری بیشتر مشتری، امنیت بهتر و سودآوری بالاتر در صنعت نساجی و پوشاک امکان پذیر شده است .

 

فناوری اطلاعات پیشگام در مسیر حرکت

فناوری اطلاعات( IT)  همه جنبه های بخش نساجی وپوشاک را تحت تأثیر قرار داده است. این تکنولوژی در هر مرحله، ازتولید نخ تا محصول نهایی مورد نیاز است. یکی از دلایل افزایش وابستگی به IT ، تغییر جمعیت و سرعت رشد بازار در محیط های پرشتاب مانند کشور هند است. میانگین سنی جمعیتی که لباس‌های زیادی می خرند به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. پیش از این، نوجوانان و اشخاص کارمند به لباس توجه زیادی نمی کردند یا برای آن خیلی کم خرج می کردند. امروزه این آگاهی که لباس به غیر از استایل، نماد قدرت خرید نیز هست، در بین نوجوانان و شاغلان رواج بیشتری یافته است.

امروزه جمعیت جوان و شاغلان بیشتر به دنبال رسانه های اجتماعی هستند تا بهترین پیشنهادات و آخرین مدها ؛ اکثربرندهای نساجی و پوشاک، وب سایت و صفحات نمایه خود را در شبکه های اجتماعی دارند.
 نقش IT در اینجا مهم است، زیرا ایجاد پورتال های وب جالب توجه و بررسی بازدیدهای آنلاین بسیار مهم است.چراکه روند خرید آنلاین نیز در سرتاسر جهان رو به افزایش است. یکی از نمونه‌های اخیر شکست فناوری اطلاعات زمانی بود که سایت خرید آنلاین Flipkart در سال 2014 میزبان فروش بود و این سایت به دنبال ترافیک سنگین از کار افتاد. بسیاری از مشتریان از خدمات ناراضی بودند، زیرا برخی پس از پرداخت، تأیید سفارش را دریافت نکردند و برخی مواردی را که به سبد خرید خود اضافه کرده بودند مشاهده نکردند. از طرف دیگر، فروشگاه آنلاین آمازون به دلیل عملکرد عالی خود ، نقدهای مثبتی را به دنبال داشت


در حال حاضر جمعیت جوان برای اطلاع از روندها، نوشتن نظرات یا مقایسه قیمت ها به شدت به سیستم عامل های دیجیتال وابسته هستند. به گزارش Mckinseyonmarketingandsales.com، با جوان شدن میانگین سنی 35.8 سال در چین و 29 سال در هند ، حدود 35 درصد از مصرف کنندگان به توصیه های شبکه های اجتماعی عمل می کنند. بنابراین برای سایت‌های خرید و وب‌سایت‌های برند پوشاک ضروری است که با بکار گیری تیم‌های قوی فناوری اطلاعات بتوانند سهولت خرید را برای مصرف‌کنندگان فراهم کنند.

فناوری اطلاعات همچنین به بخش نساجی و پوشاک کمک می‌کند تا سازماندهی‌تر شده عمل کنند ، که موجب رقابت بین فروشگاه‌ها برای حفظ تعادل بین تقاضا و عرضه در یک یا دو دهه قبل شده است. با کمک شناسایی فرکانس رادیویی (RFID)  به همراه اتوماسیون محل فروش مانند بارکد، پایانه های پرداخت و غیره، این فرآیندها ارزیابی تجاری را به راحتی سرعت می بخشند. فناوری اطلاعات به حفظ نظارت الکترونیکی کمک می کند و گزینه های اتوماسیون مدیریت موجودی را فراهم می کند. همچنین توسعه طرح‌ها برای مشتریان احتمالی و مدیریت منابع انسانی را آسان‌تر می کند. شرکت‌های نساجی و پوشاک که از RFID استفاده کرده‌اند، تقریباً مشکلاتی مانند حجم محصولات یا نمونه های موجود در انبار یا انباشتگی محصولات را از بین برده‌اند. این صرفه جویی به افزایش سود به میزان قابل توجهی کمک می کند.

 

ادامه مطلب   https://b2n.ir/nassajyar7966

 

  • ۰۱/۰۹/۰۵
  • پرتال نساج یار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی